Czym jest Ulotoo?

    Ulotoo to wyjątkowy portal internetowy obsługujący zarówno reklamodawców (firmy oraz osoby prywatne), jak i użytkowników chcących zarobić pieniądze poprzez oglądanie reklam. Świetna alternatywa dla pospolitych ulotek drukowanych, a także treści wideo.

    Korzyści dla reklamodawcy: o wiele niższa cena niż w standardowych formach reklamy, gwarancja zapoznania się z reklamą przez użytkowników, kierowanie treści w konkretne zainteresowania potencjalnych klientów.

    Korzyści dla reklamo biorców: zarabianie pieniędzy poprzez oglądanie/czytanie treści reklamowych i ich "rozrywkową" formą weryfikacji, poznawanie lokalnych firm (i nie tylko) poprzez wybieranie interesujących nas kategorii.

Dzięki Wam dodatkowo wspieramy ochronę środowiska i zbieramy na cele charytatywne.

Kiedy system odejmuje wyświetlenie z mojego pakietu? (Reklamo dawca)

Wyświetlenia są odejmowane tylko wtedy, kiedy użytkownik po zapoznaniu się z treścią reklamy, odpowie poprawnie na jedno z losowo przygotowanych wcześniej pytań.

W jaki sposób i kiedy zgłosić naruszenie reklamy?

Podczas przeglądania reklam pod każdą z nich znajduje się przycisk „zgłoś naruszenie reklamy”. Po wciśnięciu podążaj za wskazówkami.

Reklamę należy zgłosić, jeśli jest ona niezgodna z regulaminem oraz forma pytania/odpowiedzi jest nie zrozumiała bądź nie dotyczy treści reklamy.

Czy rejestrując jedno konto można zarówno oglądać oraz dodawać reklamy?

Rejestracja jest szybka i prosta. Z jednego konta można zarówno zarabiać poprzez oglądanie reklam, jak i dodawać własne treści.

W jaki sposób mogę kontrolować własną kampanię reklamową?

Każdy użytkownik ma specjalne narzędzia, dzięki którym może zmieniać status i edytować swoją reklamę. Poza tym widzi, ile pozostało jeszcze dostępnych wyświetleń danej kampanii.

Kiedy mogę wypłacić swoje pieniądze? Ile mam już nagromadzone?

Użytkownik może sprawdzić stan swojego konta w zakładce „moje konto”. Jeśli posiadasz minimum 20 zł, możesz wysłać prośbę o wypłatę na konto prywatne.

Z jaka częstotliwością są wyświetlane moje reklamy?

  Dana reklama może być wyświetlona raz na 24 h, temu samemu odbiorcy. Nie ma więc możliwości, żeby ten sam odbiorca oglądał non stop tę samą reklamę, aż do wyczerpania pakietu reklamo dawcy. Natomiast wielu różnych odbiorców w tej samej lokalizacji może wyczerpać pakiet w krótkim okresie czasu, co oznacza, że wszyscy pojedyńczy odbiorcy zapoznali się z treścią reklamy.

Jakie pytania/odpowiedzi mogę dodać?

Pytania muszą odnosić się do treści danej reklamy. Powinny być na tyle proste ,aby tylko zweryfikować czy reklamobiorca przeczytał/obejrzał materiał w całości.  

  Przykład:  Jaki kolor tła dominował w spocie reklamowym?

                   Czym zajmuje się nasza firma?

                   Na jakim zwierzęciu jechał mężczyzna?

                   Koszulę w jaki wzór miała na sobie kobieta?

                 Na jakiej ulicy znajduje się nasze biuro? (bez podobnych ulic w odp.)

                 W jakich dniach prowadzimy happy hours?

                  W jakiej wysokości będą raty, jeśli zdecydujesz się na zakup w tym tygodniu?

 

i wiele innych....  :)